GOOGLE ADS ANNONCERING
Skal vi tage en snak? Vi vender tilbage inden for 24 timer på hverdage.
Hjælp til Google ads
Google Ads er
vejen frem til flere kunder
Når forbrugere søger information, nyheder, produkter eller tjenester, så starter de som regel online – på Google. Derfor kommer det nok ikke bag på dig, at Google er verdens mest anvendte søgemaskine.
Faktisk har Google en markedsandel på imponerende 88,14%, hvor Bing har andenpladsen med 6,18%. Det gør Google Ads til et rigtigt godt værktøj for brand eksponering – og ikke mindst en god kanal til online marketing.


Målgrupper og annonceringsmuligheder med Google Ads
Der findes mange forskellige måder at nå ud til sin målgruppe på via Google – eller rettere annonceringsværktøjet Google Ads. Via Google Ads kan din virksomhed få vist tekstbaserede søgeannoncer, videoannoncer, grafiske display-annoncer eller mobilannoncer i søgemaskinen eller på YouTube, websites og apps.
Annoncetyperne har forskellige egenskaber, der overordnet kan hjælpe dig med at tiltrække nye besøgende til dit website, din fysiske butik, opkald til telefonen eller kunder til din webshop. Læs mere om dem nedenfor.
Google Ads - Søgeannoncering
Med Google Ads har du mulighed for at lave søgeannoncer, der får din virksomhed til at blive vist på Google, ud fra betalte søgeord. Søger en person på et ord på Google, der matcher dine søgeord i Google Ads, så vil din annonce blive vist i søgningen. Det er muligt at målrette dine annoncer mod kunder i bestemte geografiske områder – og inden for en bestemt afstand af din butik eller virksomhed. Ved søgeannoncering betaler du kun, når folk klikker på dine annoncer for at besøge dit website eller ringe din virksomhed op. Du sikrer derfor, at dit budget kun går til kunder, der har vist interesse for dine annoncer og virksomhed, og dermed har større chance for at foretage et køb.
Google display annoncering
Google Ads annoncering i Googles displaynetværk kan hjælpe dig med at blive vist på din målgruppes foretrukne websites og apps. Vi sikrer, at dine visuelle annoncer når potentielle kunder – hvilket i realiteten kan være på over to millioner websites og 650.000 apps i Danmark. På den måde kan potentielle kunder opdage dit brand, få interesse for dine produkter eller foretage værdifulde handlinger.
Læs mere om Display annoncering

Youtube - Videoannoncering
Google Ads giver dig også mulighed for at bruge videoer som dit annonceindhold. Videoer er utroligt populært indhold blandt brugere på sociale medier. Med videoannoncering kan du målrette dine videoer, således de kan vises for din valgte målgruppe. Du betaler desuden kun, når denne målgruppe ser din videoannonce. Vi kan hjælpe dig med at oprette dine Google Ads videoannoncer på blandt andet Youtube. Hos WebPuls er vi også eksperter i at producere videoer, og vi hjælper dig gerne med dette, hvis du ikke selv har videomateriale.
Læs mere om Youtube videoannoncering
Google shopping annoncer
Med Google Ads har du mulighed for annoncere gennem Google Shopping, der er en yderst relevant salgskanal. Google Shopping muliggør, at dine produkter vises med billede og tekst på en stor del af siden på Google, så de virkelig fanger brugernes øjne. Vi hjælper dig med at få dine produkter placeret på godt Googles søgemaskine, opsætte beholdningen i Merchant Center og oprette Google Ads-kampagner i netværket.
Læs mere om Google shopping
Digital annoncering kræver en integreret tilgang med Google Ads
Hvis annoncering via Google Ads skal tjene din virksomheds overordnet formål, så skal det være en integreret del af din online forretningsstrategi. Det betyder, at annoncerne skal stemme overens med resten af dine kommercielle tiltag – og ikke mindst matche dine KPI’er (Key Performance Indicators).
Annoncetyperne har forskellige egenskaber, der overordnet kan hjælpe dig med at tiltrække nye besøgende til dit website, din fysiske butik, opkald til telefonen eller kunder til din webshop. Læs mere om dem nedenfor.
Inden annoncering med Google Ads igangsættes, er det derfor vigtigt, at der kastes et skarpt blik på din virksomheds online forretningsstrategi. Derudover er varetagelse af annoncering med Google Ads en dynamisk proces, hvorfor strategien skal optimeres løbende.
Brug Google Ads målings- og analyseværktøjer til at skabe vækst
Når dine annoncer på Google er aktive, kan rapporter i Google Ads vise, hvordan de klarer sig, således hvordan annoncerne kan optimeres på. Vi overvåger konstant disse rapporter, så vi sikrer, at du åbner de bedst mulige resultater.
Sådan arbejder vi med Google Ads
Strategi
Det første der skal ske, før at vi kan opsætte kampagner, er at vi skal have indsamlet informationer om jeres virksomhed, produkter og eventuelt konkurrenter. Her fastlægger vi også jeres målsætning, budskab, målgruppe og budget i forhold til annonceringen.
Optimering
Når kampagnerne er sat i gang, og vi begynder at kunne se resultater, så optimerer vi ud fra det data. Den løbende optimering kan blandt andet bestå af negative søgeord og ændring i budgettet. Derudover vil det også kunne være opdatering af annoncer med nye produkter, eller afprøvning af andre annonceformater.
Struktur og udarbejdelse
Efter vi har fået jeres strategi om Google Ads på plads, vil vi begynde opsætningen af de aftale kampagner, samt relevante annonceudvidelser. Vi vil fra start af sikre, at I får en overskuelig struktur i jeres Google Ads konto, så I selv vil kunne finde rundt og følge med.
Opfølgning og rapportering
Du vil selv have adgang til Google Analytics og Google Ads, så du kan følge med. Vi udarbejder også et visuelt dashboard i Google Data Studio til dig, som vil blive opdateret hver måned for at kunne se effekten måned for måned.
Lad os hjælpe dig med en strategi til Google Ads
Som din strategiske rådgiver og professionelle sparringspartner arbejder vi sammen med dig – hos dig. Det betyder, at vi kan sætte dig og dit marketingteam ind i resultaterne af såvel annonceringsindsatserne samt resultaterne af din overordnede online forretningsstrategi.
Vi vil altså hellere sætte jer ind i de tal, som danner et overblik, der passer ind i jeres virksomhed. Vi vil gerne gøre jer til eksperterne, således at i selv kan trække de tal.
Ved hjælp af Google Ads og analyseværktøjet Google Analytics kan vi få dig til at opnå vækst, ligesom vi har gjort for mange andre.
Ydelser
At arbejde med digital strategi kræver viden, dybe kompetencer og forståelsen for, hvordan systemer og programmer arbejder sammen. Hos WebPuls har vi fokus på at være up to date på alle områderne inden for digital strategi og markedsføring.
INBOUND MARKETING
SÆT SKUB I DIN MARKETING, OG TILTRÆK NYE KUNDER MED INBOUND MARKETING
EMAIL MARKETING
E-MAIL MARKETING KAN SKABE STOR OMSÆTNING, HVIS DET GØRES KORREKT
Digital strategi
FÅ LAGT EN DIGITAL STRATEGI, SOM SIKRER DE RETTE DIGITALE INDSATSER FOR DIN VIRKSOMHED
DIGITAL RÅDGIVNING
FÅ SPARRING I DIGITAL SUCCES, OG SKAB VÆKST FOR DIN FORRETNING ONLINE
DIGITAL MARKETING
DIGITAL MARKETING BIDRAGER TIL EN STÆRK POSITION I MARKEDET
WORKSHOPS OG KURSER
UNDERVISNING I SEO, GOOGLE ADS, GOOGLE ANALYTICS OG GOOGLE TAG MANAGER

LINKEDIN ANNONCERING
LINKEDIN ER ET ERHVERVSRETTET SOCIALT NETVÆRK, EKSPERTER I B2B MARKETING

FACEBOOK ANNONCERING
FACEBOOK ANNONCERING,Vi HJÆLPER DIG MED AT SKABE SYNLIGE RESULTATER

INSTAGRAM ANNONCERING
SKAB UNIKKE RELATIONER TIL DIN MÅLGRUPPE MED VISUELLE BUDSKABER VIA INSTAGRAM ANNONCERING
GOOGLE ADS
Vi ER GOOGLE PARTNER, STRATEGISK ARBEJDE MED GOOGLE ADS BETALER SIG
Youtube annoncering
BRAND SYNLIGHED, TILTRÆK NYE KUNDER GENNEM YOUTUBE
SEO optimering
VI ØGER DINE PLACERINGER PÅ SØGEMASKINERNE, SIKRE DIN ONLINE TILSTEDEVÆRELSE ORGANISK