fbpx

Søgeannoncerne er sat op i Google Ads, og nu tror du måske, at det er en garant succes? Det tænker mange virksomheder, når de første gang begiver sig ud i at annonce på Google. Dog er det ikke helt virkeligheden for mange nybegyndere.

Annonce på Google – Hvorfor skal du i gang?

Med annoncering på Google, så kan du drage mange fordele, der kan gavne dig og dine mål. Google annoncering hjælper dig nemlig med at få flere kunder med en platform og et værktøj, der er brugervenligt.

Fordelen, når det kommer til omkostningssiden, er, at du kun får trukket penge for din annonce på Google, når nogen klikker på dine annoncer eller laver en anden konvertering, eksempelvis, at foretage et opkald til dig eller din virksomhed.

Få vores tips til Google Ads optimering

Det er vigtigt at huske på, at selvom Google hjælper dig langt hen af vejen med at sørge for, at dine annoncer klarer sig bedst muligt ud fra, hvad du angiver som mål osv., så bliver du også selv nødt til at gøre en indsats for, at dine annoncer bliver succesfulde. At optimere dine annoncer, så de bliver en succes, er en kunst i sig selv, fordi der alligevel ligger lidt arbejde i det, men du skal huske, at det, i sidste ende, vil gavne din forretning, at du lige bruger lidt ekstra ressourcer på din optimering. Det er altid vigtigt at vende tilbage til dine annoncer og optimere alt det, du kan. Det kan f.eks være:

Få vores guide tilsendt – den er gratis!

For at hjælpe dig har vi lavet en kort guide, som giver dig 6 nemme tips til, hvordan du kan optimere dine annoncer bedst på Google, så du får succes online.  Du kan downloade guiden via formularen nedenfor.

Få tilsendt vores white paper!

Annonce på Google – Mangler du hjælp?

Har du brug for yderligere hjælp, når det kommer til annoncering på Google? Kontakt gerne WebPuls til en sparring om, hvad du kan gøre for at effektivere dine annonceindsatser på Google. Du kan kontakte os på kontakt@webpuls.dk eller på telefonnumeret: 22 39 22 51.

Det koster ikke noget at drikke en kop kaffe