Online forretningsstrategi

Kom op i toppen i onlineuniverset

Underviser for

Succes Online & IVÆKST

Succes online

Derfor er det vigtigt med en online forretningsstrategi

At være online med sin forretning kræver fokus. Danske virksomheder er stadig ikke dygtige nok til at komme ud over grænsen og mange danske virksomheder har endnu ikke en online forretningsstrategi. Virksomheder fra udlandet formår at komme ind på nye markeder. Det ses tydeligt, når vi ser, hvordan forretninger fra udlandet agerer, når de kommer ind på det danske marked.

Spørg jer selv: “Gør vi nok for at fastholde vores markedsposition? ” og “Er vi åbne for mulighederne på eksterne markeder?”

Udnytter I de digitale muligheder?

Udnyt de digitale muligheder og forhold jer til, hvad det betyder for for jeres forretningsstrategi og virksomhedens vækstpotentiale.

Rådgivning og eksekvering

Mine mange års erfaring med bl.a. programmering, design, implementering, projektledelse og undervisning gør, at jeg i dag rådgiver en del virksomheder i, hvordan de kan opnå succes på internettet.

Det er både business-to-business (BTB) –  og business-to-consumer (BTC) -virksomheder. Strategien er forskellig for de to typer af virksomheder. BTC-virksomheder rammer slutkunderne, og BTB-virksomheder rammer andre virksomheder med et behov for varer eller en service.

Jeg har et stort netværk og kan derfor udvælge de korrekte samarbejdspartnere og sikre, at jeres virksomhed får, hvad I betaler for. Jeg sikrer, at alle online aktiviteter gavner jeres forretningsmæssige mål.

Vil I vide mere? Så kontakt mig med det samme.

Sonny LeachDigital Strategikonsulent, WebPuls

@ sonny@webpuls.dk

tlf: +(45) 22 39 22 51