LINKEDIN ANNONCERING
LINKEDIN ER ET ERHVERVSRETTET SOCIALT NETVÆRK
Skal vi tage en snak? Vi vender tilbage inden for 24 timer på hverdage.
Hjælp til LinkedIn annoncering
Skab vækst med LinkedIn annoncering
LinkedIn er et erhvervsrettet socialt medie med over 600 millioner brugere på globalt plan. I Danmark er der mere end 2,5 millioner brugere.
LinkedIn kan i høj grad være relevant til at styrke B2B-marketing. B2B står for business-to-business, og B2B-marketing omhandler derfor annoncer eller andet indhold, der er orienteret mod andre virksomheder eller deres kontaktpersoner.
Vi er eksperter i LinkedIn annoncering, og vi hjælper dig med at finde den bedste løsning, der skaber de rigtige resultater for netop din virksomhed.


1. Finde din målgruppe
Baseret på demografi, adfærd eller kontaktoplysninger, er det nemt at vælge din målgruppe.
2. Ramme målgruppens opmærksomhed
Med iøjnefaldende annonceformater der er fleksible, og som fungerer på alle enheder.
3. Måle dine resultater
Via visuelle og læsevenlige rapporter kan du nemt se, hvordan dine annoncer har påvirket din virksomhed.
B2B marketing og leadgenerering på LinkedIn
LinkedIn genererer flere leads for B2B-virksomheder end Facebook og Twitter og er dermed #1 platform til lead-generering. 93 % af de virksomheder, der gør brug af B2B-marketing, anser LinkedIn til at være det mest effektive website til lead-generering. Derudover så kommer 64 % af alle corporate-websitebesøg fra LinkedIn. Med andre ord, er der rigtigt mange gode grunde til at bruge LinkedIn som markedsføringskanal.
LinkedIn er yderligere ekstremt effektivt til at booste virksomhedens netværk, image og employer branding. Employer branding omhandler kort fortalt kommunikationsprocessen i at brande virksomheden som et godt sted at arbejde med det formål at tiltrække kvalificerede ansøgere.
LinkedIn har de seneste år fokuseret på at blive den førende digitale platform for professionel kommunikation. Derfor har LinkedIn udviklet forskellige services og kampagner, som virksomheder kan bruge til B2B-marketing og annoncering.
Organisk og annonceret indhold på LinkedIn
LinkedIn har mange funktioner i forhold til B2B-marketing. Med en virksomhedsprofil på LinkedIn kan du fortælle dit netværk om virksomheden, og gennem “sub-sider” kan du kommunikere virksomhedens forretningsområder, brands og initiativer. Annonceret indhold giver virksomheder mulighed for at segmentere og direkte kontakte en specifik målgruppe, eksempelvis, ved Display Ads, sponsoreret Inmail og sponsoreret content. På LinkedIn kan du således markedsføre din virksomhed både gennem organiske og betalte løsninger. Dette hjælper til at positionere virksomheden og skabe synlighed som en stærk spiller i branchen.
Vil du vide mere om dine organiske og betalte muligheder til LinkedIn B2B-annoncering, så kan du læse vores blogindlæg her.
Content på LinkedIn
LinkedIn er en platform, som prioriterer relevant indhold. Virksomhedens content strategi skal derfor være inspirerende, skabe værdi for følgere og italesætte en problematik/debat.
Det er derfor vigtigt, at dit content er unikt og skræddersyet til dit produkt, følgere og mulige kunder. Særligt video-content er yderst relevant, da det har 5x større sandsynlighed end andre content typer til at starte samtaler mellem medlemmer. Andre best practises indebærer infografikker, produktopdateringer, m.m.
Dit content til LinkedIn afhænger naturligvis af, hvilken slags virksomhed du har, samt hvad dine mål er. Vi hjælper både med at anbefale relevant content samt med produktionen, hvis dette efterspørges.
Skal vi hjælpe dig igang med LinkedIn annoncering?
Gennem forskellige organiske og betalte muligheder giver LinkedIn dig mulighed for at målrette dine budskaber til den helt rigtige målgruppe, og dermed styrke din virksomhedsprofil.
Vi er eksperter inden for LinkedIn annoncering og er klar til at hjælpe igennem alle faser af processen. Om det er en overordnet strategi, content creation eller om det er annoncering på Google, YouTube, Facebook eller Instagram, står vi klar til at hjælpe dig med at nå dine mål.
Ydelser
At arbejde med digital strategi kræver viden, dybe kompetencer og forståelsen for, hvordan systemer og programmer arbejder sammen. Hos WebPuls har vi fokus på at være up to date på alle områderne inden for digital strategi og markedsføring.
INBOUND MARKETING
SÆT SKUB I DIN MARKETING, OG TILTRÆK NYE KUNDER MED INBOUND MARKETING
EMAIL MARKETING
E-MAIL MARKETING KAN SKABE STOR OMSÆTNING, HVIS DET GØRES KORREKT
Digital strategi
FÅ LAGT EN DIGITAL STRATEGI, SOM SIKRER DE RETTE DIGITALE INDSATSER FOR DIN VIRKSOMHED
DIGITAL RÅDGIVNING
FÅ SPARRING I DIGITAL SUCCES, OG SKAB VÆKST FOR DIN FORRETNING ONLINE
DIGITAL MARKETING
DIGITAL MARKETING BIDRAGER TIL EN STÆRK POSITION I MARKEDET
WORKSHOPS OG KURSER
UNDERVISNING I SEO, GOOGLE ADS, GOOGLE ANALYTICS OG GOOGLE TAG MANAGER

LINKEDIN ANNONCERING
LINKEDIN ER ET ERHVERVSRETTET SOCIALT NETVÆRK, EKSPERTER I B2B MARKETING

FACEBOOK ANNONCERING
FACEBOOK ANNONCERING,Vi HJÆLPER DIG MED AT SKABE SYNLIGE RESULTATER

INSTAGRAM ANNONCERING
SKAB UNIKKE RELATIONER TIL DIN MÅLGRUPPE MED VISUELLE BUDSKABER VIA INSTAGRAM ANNONCERING
GOOGLE ADS
Vi ER GOOGLE PARTNER, STRATEGISK ARBEJDE MED GOOGLE ADS BETALER SIG
Youtube annoncering
BRAND SYNLIGHED, TILTRÆK NYE KUNDER GENNEM YOUTUBE
SEO optimering
VI ØGER DINE PLACERINGER PÅ SØGEMASKINERNE, SIKRE DIN ONLINE TILSTEDEVÆRELSE ORGANISK