CONTENT MARKETING

FÅ FLERE LEADS OG LOYALE KUNDER MED DEN RETTE INDHOLDSSTRATEGI

+45 22 39 22 51Chat med os

Engagerer dine kunder sig ikke nok?

 

Det kan være ganske frustrerende, når det ikke vælter ind med besøgende på dit websit eller likes, kommentarer og følgere på de sociale medier. Ofte bunder det i, at dit indhold ikke når ud til kunderne eller, at de ikke finder indholdet relevant nok. Af den grund er der en række digitale spilleregler, der skal efterleves i arbejdet med content marketing. Det er derfor en tidskrævende disciplin, som kræver et konstant fokus.

Få opbygget en god relation til kunder med Content marketing

Hvis kundernes engagement på de sociale medier er lavt, og trafikken på websitet ikke boomer, er det en god idé at genoverveje sin indholdsstrategi (strategi for content marketing). Den rette indholdsstrategi kan nemlig være svaret på alle dine marketing-bønner ved at øge din engagement- og konverteringsrate. Det kræver dog en masse tid, fokus og indsigt at gøre til virkelighed.

Vi er content marketing specialister  

Vi er specialister i at skabe effektive indholdsstrategier, der får kunderne til at engagere sig positivt på digitale platforme og medier. Vi kan med andre ord varetage din content marketing, således dine kunder får en værdifuld oplevelse med dit brand. Sammen med dig finder vi dit værdigrundlag og USP’er, så vi dermed sammen kan lægge stien for jeres indholdsstrategi.

Sådan arbejder vi med content marketing

 

1. Analyse & indsigt

Vi sørger for, at du lærer din målgruppe at kende ned til mindste detalje. Du opnår konkret indsigt i; hvilke kanaler de anvender, hvad de bruger dem til samt hvilket sprog, de anvender på kanalerne. Du lærer dermed deres digitale adfærd at kende, så du kan anvende det i din online branding. Vi klarlægger endvidere de indholdstyper, der tiltaler din målgruppe mest. På den måde får du indsigt i, hvilket indhold de opsøger. Du lærer samtidigt at lytte til dine kunders kommunikation på sociale medier, så du er opdateret på de forbrugertendenser, der karakteriserer dem.

  • Markedsanalyse
  • Digital adfærd
  • Personas

2. Kreativ briefing & indholdsplanlægning

Vi lader ikke din indholdsstrategi falde til jorden. Vi sikrer, at dit indhold planlægges og eksponeres i de rette kanaler, på de rette tidspunkter og med de rette budskaber. Vi omsætter indsigten om målgruppen til knivskarpe og kreative briefs. Derudover udarbejder vi en indholdsplan, som gør det nemmere at koordinere og sikre, at indholdet eksponeres.

  • Målsætning
  • Content Tactics
  • Tone of Voice
  • Medievalg

3. Eksekvering & annoncering

Vi mestrer tekstforfatning, simpel grafik og videoproduktion. Med udgangspunkt i indsigt om din målgruppe skaber vi relevant indhold, der implementerer den tone of voice, der skal opbygge den gode relation mellem dit brand og din målgruppe. I arbejdet med content marketing er det dog ikke nok at lave indhold, som din målgruppe finder relevant. Det handler også om at få dem ind i butikken. Med andre ord på dit website og sociale medier, så de foretager en værdifuld handling. Derfor ser vi ligeledes annoncering på såvel Facebook, LinkedIn, Instagram som Google som en vigtig del af content marketing.

4. Måling & organisering

Vi hjælper dig med at se User Engagement blive til resultater. Det gør vi ved at måle jeres content marketing-indsats. Herunder gennemgår vi de konkrete KPI’er (Key Performance Indicators), som vi sammen med jer har sat, med henblik på at afklare, hvor godt indsatsen klarer sig. Vi ser også på jeres ROAS (Return On Ad Spend), for at afklare om indsatsen har givet afkast inden for relativ kort tid.

 

  • Online marketing metrics
  • Tracking