LINKEDIN

LINKEDIN ER ET ERHVERVSRETTET SOCIALT NETVÆRK
+45 22 39 22 51Chat med os

B2B marketing på LinkedIn

LinkedIn er et erhvervsrettet socialt medie, som i høj grad kan være relevant for din virksomhed både i forhold til at styrke B2B marketing, netværk, image og employer branding.

LinkedIn har de seneste år fokuseret på at blive den førende digitale platform for professionel kommunikation. Derfor har LinkedIn udviklet forskellige services og kampagner, som virksomheder kan bruge til B2B marketing og annoncering.

Organisk og annonceret indhold på LinkedIn

LinkedIn har mange funktioner i forhold til B2B marketing. Med en virksomhedsprofil på LinkedIn kan du fortælle dit netværk om virksomheden, og gennem “sub-sider” kan du kommunikere virksomhedens forretningsområder, brands og initiativer. Annonceret indhold giver virksomheder mulighed for segmentere og direkte kontakte en specifik målgruppe eksempelvis ved Display Ads, sponsoreret Inmail og sponsoreret content. På LinkedIn kan du således markedsføre din virksomhed både gennem organiske og betalte løsninger. Dette hjælper til at positionere virksomheden og skabe synlighed som en stærk spiller i branchen.

Content på LinkedIn

LinkedIn er en platform, som prioriterer relevant indhold. Virksomhedens content strategi skal derfor være inspirerende, skabe værdi for følgere og italersætte en problematik/debat.

Gennem forskellige organiske og betalte muligheder giver LinkedIn dig mulighed for at målrette dine budskaber til den helt rigtige målgruppe, og dermed styrke din virksomhedsprofil.