fbpx

FOREDRAG OM DIGITAL MARKEDSFØRNG

+45 22 39 22 51Chat med os

FOREDRAG I DIGITAL MARKEDSFØRING, STRATEGI, SEO, GOOGLE ADS, GOOGLE ANALYTICS.

Det kan være svært og kompleks at forstå brugen af og sammenhængen mellem værktøjer, som benyttes inden for online marketing. Derfor tilbyder WebPuls foredrag i online markedsføring på sociale medier, marketingstrategi og en række google-værktøjer som Google Analytics, Google Ads, søgemaskineoptimering og meget mere. 

Vi kan skræddersy et foredrag, der passer netop til, hvad jeres organisation har af problematikker eller det i ønsker at blive klogere om. Nedenfor kan du læse om, hvad vi blandt andet kan tilbyde jer. 

 

Foredrag 1:

Sådan bliver du synlig og relevant for kunder på Google

Dette foredrag gør dig klogere på, hvordan du får bedre placeringer på Google og bliver fundet af dine kunder online. Det digitale konsulenthus WebPuls vil vise, hvordan du kan få succes med søgemaskineoptimering og annoncering på Google.

Dit udbytte:

  • Introduktion af søgemaskineoptimering og Google annoncering.
  • Hvordan bliver i mere synlige på Google 
  • Forståelse for, hvordan Google “tænker” når søgeresultaterne sammensættes.
  • Identificering af SEO-fejl og kortlægning af en strategi for dit SEO-arbejde.
  • Indblik i de tekniske parametre, der har betydning for din placering på Google.
  • Praktiske tips til værktøjer, som kan hjælpe dig med dit SEO-arbejde.

“Super kompetente oplægsholdere, brugbare tips og relevant baggrundsviden, pædagogiske slides, overskueligt. Good value for money”

Foredrag 2:

Sådan markedsfører du dig på Instagram

I dette foredrag vil WebPuls give dig konkrete tips til, hvordan du kan tiltrække flere kunder ved hjælp af det sociale medie Instagram.

Dit udbytte:

  • Introduktion til professionel brug af Instagram.
  • Fordele og ulemper ved Instagram som markedsføringskanal.
  • Forståelse for de forskellige markedsføringstyper på det sociale medie Instagram.
  • Praktiske tips til udvikling af en solid markedsføringsstrategi og redaktionel kalender.
  • Indblik i målrettet annoncering på  Instagram
  • Hvordan man kan kombinere markedsføring på de forskellige social medier.

“Jeg fik rigtig gode input til arrangementet.  Foredragsholderne var spændende og inspirerende at høre på, og de forklarede rigtig godt til både nye og erfarne. Super professionelle oplægsholdere.”

Foredrag 3:

Sådan markedsfører du dig på Facebook

I dette foredrag vil WebPuls give dig konkrete tips til, hvordan du kan tiltrække flere kunder ved hjælp af det sociale medie Facebook.

Dit udbytte:

  • Introduktion til professionel brug af det sociale medie Facebook.
  • Fordele og ulemper ved  brug af Facebook som markedsføringskanal.
  • Forståelse for de forskellige markedsføringstyper på Facebook.
  • Praktiske tips til udvikling af en solid markedsføringsstrategi og redaktionel kalender.
  • Indblik i målrettet annoncering på Facebook
  • Hvordan man kan kombinere markedsføring på de forskellige social medier.

“Oplæg på et niveau hvor alle kunne være med – uden at det blev kedeligt. En god balance/variation mellem generelt og konkret.”

Foredrag 4:

Sådan markedsfører du dig på LinkedIn

I dette foredrag vil WebPuls give dig konkrete tips til, hvordan du kan tiltrække flere kunder ved hjælp af det sociale medie LinkedIn.

Dit udbytte:

  • Introduktion til professionel brug af det sociale medie LinkedIn.
  • Fordele og ulemper ved  brug af LinkedIn som markedsføringskanal.
  • Forståelse for de forskellige markedsføringstyper på LinkedIn.
  • Praktiske tips til udvikling af en solid markedsføringsstrategi og redaktionel kalender.
  • Indblik i målrettet annoncering på LinkedIn
  • Hvordan man kan kombinere markedsføring på de forskellige social medier.

Foredrag 5:

Sådan tiltrækker du flere kunder vha. Automation & Inbound Marketing

I dette foredrag vil WebPuls give dig konkrete tips til, hvordan du kan identificere potentielle kunder ved hjælp af Inbound og automation. 

Dit udbytte:

  • Introduktion til Inbound marketing.
  • Introduktion til Marketing Automation.
  • Kraftfulde automatiske marketingmotorer og effektive salgstragte.
  • Fordele og ulemper ved brug af Inbound marketing.
  • Bliv klogere på, hvordan du omdanner leads til betalende kunder.
  • Hvordan kan salg og marketing arbejde sammen.

 

Spørgsmål?

Hvis i har spørgsmål til vores foredrag eller føler du vi har glemt noget i netop efterspørger, er i velkommen til at kontakte os på enten kontakt@webpuls.dk eller ring på tlf. 24  85 36 94

Workshops med udgangspunkt i din forretning

Vi tilbyder også skræddersyede workshops til virksomheder på baggrund af jeres behov. Vores workshops består hovedsageligt af praktiske øvelser med udgangspunkt i jeres forretning kombineret med undervisning tilrettelagt af vores marketingspecialister. For at læse mere om vores workshops tryk her.

Vi tilbyder workshops i en række aspekter inden for digital markedsføring lige fra sociale medier til content marketing og digitale strategier. Derudover kan vi udarbejde workshops med introduktion til Googles pallette af værktøjer herunder:

  • Google Analytics
  • Google Ads
  • Google Search Console
  • Google Tag manager
  • Google MyBusiness

Kontakt os, hvis du gerne vil høre mere om vores workshops, og hvordan vi kan skræddersy en workshop med udgangspunkt i jeres behov, udfordringer og ønsker.

Det koster ikke noget at drikke en kop kaffe